zaterdag 7 juli 2012

EYECANDY !


Bij sommige producten denk je echt woow dat is echt mooi !
Zo heb ik ook 4 producten uit gekozen uit mijn stash om foto's van temaken en
telaten zien aan jullie !


De producten : Links bovenin staat de Catrice blush uit de oude LE. De blush loopt van heel
zacht roze / perzikachtig naar fel roze. In de blush zitten goudachtige glittertjes echt een wauw
product als het aan mij ligt je kan er naar blijven kijken zo mooi is die !
De blush is helaas niet meer tekoop maar misschien kun je hem nog ergens scoren in de opruimingsbak. De prijs van de blush was 4,00 euro.


Deze prachtige highliter/oogschaduw/all over bronzer is een multi make up product !
Dit product is van Essence en je kan er echt alles mee je kan het product voor heel veel dingen gebruiken zoals : shapen, oogschaduw, bronzer , highliter echt een alles in 1 product.
Dit product ligt in de uitgebreide Essence schappen hij is in 2 varianten verkrijgbaar en hij is 3,50 !

Het beroemde 10 color blush pallete is ook echt een staar product er zitten 10 verschillende kleuren met allemaal hun eigen ding. Er zitten matte blushes in maar ook shimmer en hele lichte en super felle ! Je kan met dit blush palette echt niet kiezen welke je op doet want er is teveel keuze.
Dit palette heb ik gekocht op Ebay voor ongeveer 8,00 euro ! Hele goede ,leuke , goedkope en een leuk wauw product voor je stash.


Dit is mijn 88 matt palette dit is mijn aller eerste 'dure' en goede aankoop. In het 88 matt palette zitten 88 kleurtjes met vooral matte kleuren maar er zitten ook shimmery kleuren bij. De shimmery kleuren zitten vooral in het rechtse gedeelte van het pallet dus de bruine kant. Het palette heb ik besteld bij een webshop genaamd : Cheriz als ik het goed zeg. Het palette heb ik gekocht voor 19 euro inclusief verzenden. Dit palette kan ook absoluut niet meer ontbreken in mij stash.

Prijzen : Catrice Revoltaire blush uit de oude limited edition 4,00 euro.
              Essence all over bronzer uit het 2de Essence shap 3,50 euro.
              Blush palette 10 colors besteld op Ebay 8,00 euro.
              88 matt palette besteld bij Cheriz inclusief verzenden 19,00 euro.


xoxo

1 opmerking: