zaterdag 7 juli 2012

Max kwastenset review. ( Action )

Review van de Action kwastenset !


Dit is de hele set bij elkaar er zit van links naar rechts een mascara borsteltje
 en een wenkbrauw borsteltje,  een gewone sponsapplicator , 2 oogschaduwkwastjes , een lipkwastje en een poeder kwast.

Dit is een gewoon mascara borsteltje die je kan gebruiken om mascara aan tebrengen of je wenkbrauwen even uit tekammen. Verder is dit gewoon een prima kwastje, niks bijzonders aan.

In een woord : barre slecht. Als ik er lipstick mee wil aanbrengen dan heb ik het nog 10 cm naast mijn mond zitten dus dit kwastje kan de prullebak in.

Dit zijn de 2 oogschaduwkwastjes die zijn kortom ook flut want je kan er geen eens oogschaduw mee opppakken.Dus deze kunnen ook recht de vuilnisbak in. Je zou ze wel kunnen gebruiken om heel licht oogschaduw op tedoen.

Dit is een gewoon wenkbrauw borsteltje dus kortom gewoon een handig kammetje.

Dit is ook weer een standaard kwastje een gewone sponsapplicator dus ook kortom een handig kwastjedie ik niet dagelijks gebruik maar altijd handig om tehebben.


Dit moet een poederkwast zijn maar net als die oogschaduwkwastjes pakt die echt bijna niks op.
Je zou deze kwast wel kunnnen gebruiken om hele lichte blush aantebrengen maar dan ook heel erg licht !

Alles kwasten bij elkaar.

Maar je kan natuurlijk altijd het hoesje voor je eigen kwasten gebruiken !


Conclusie : De kwastenset van de Action is absoluut geen topper maar van de prijs kun je niks zeggen natuurlijk.

ACTION/MAX KWASTENSET 1,60 EURO !

xoxo








1 opmerking:

  1. hoi ik wil graag weten hoeveel cm het etuitje is?? zo kan ik weten of me kwasten er wel in passen. alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen