zondag 8 juli 2012

BB Cream


vandaag ga ik jullie laten zien welke BB creams ik gebuik!







dit is de BB cream van Garnier.
ik heb deze gekocht bij de trekpeister voor 9,99 
alle BB cream zijn een all-in-1 dagcreme,dus dagcreme met foundation er doorheen.
ik vind dit zelf heel fijn omdat je dat niet eerst dagcreme op hoeft te doen en dan pas foundation er overheen.
het maakt je huid alleen wel glimmend,dus daarom kun je er poeder overheen doen zodat je huid niet meer glimt.





dit is de BB cream van Balea.
deze creme heb ik gekocht in Duitsland bij de dm voor maar 2,99!
de Balea BB cream is de goedkopere versie, maar toch ook heel fijn!
de creme ruikt ook veel lekkerder dan die van Garnier(vind ik zelf)
het heeft de geur van kiwi.
verder zitten er ook heel veel vitamines in zoals vitamine E & provitamine B5.
BB cream zorgt er daarnaast ook voor dat je huid er stralend en verzorgt uit komt te zien.

Wanneer te gebuiken: S'ochtends na dat je je huid hebt gereinigd.
Waar je het kunt gebruiken: Gezicht,Hals & Decollaté.


hier zie je de swatches van de 2 BB creams naast elkaar:

(sorry,beetje slechte kwaliteit foto's)

Links: BB cream van Balea.
Rechts: BB cream van Garnier.


deze BB cream van Maybelline vond ik net nog even op de site van de dm!
hij is volgens mij nog niet verkrijgbaar in Nederland, maar zodra hij is is,laten we jullie het direct weten!




xoxo















Geen opmerkingen:

Een reactie posten