woensdag 22 augustus 2012

Nieuwe Essence Nagellak !

Essence nagellak.

Essence heeft het assortiment weer eens aangepakt , alle 'oude' nagellaken zijn er uit gegaan en er zijn nieuwe kleuren , geuren en smaken voor teruggekomen.

Zoals je vast al hebt gezien zijn de potjes veranderd en de kleuren. Er zijn 2 verschillende lijnen bij gekomen de gewone Colour and go lakken en de Nude glam lijn. Zoals je op de beginpost zag zijn er in totaal 48 lakken bij gekomen. Toen ik de potjes in de winkel zag dacht ik echt wow mooie kleuren maar toen ik dichterbij kwam leken somigge lakken toch wel sprekend op hun voorgangers. Er zijn zeker veel leuke nieuwe kleuren bij gekomen maar er zijn ook veel gebleven , vooral de inhoud en de pigmentatie zijn aangepakt. De inhoud is van 5ml naar 8ml gegaan dus ook de prijs van 1,30 is naar 1,69 gegaan wat ik opzich best jammer vind. Het borsteltje is ook aangepakt en hebben ze een dik plat borsteltje gegeven zodat je in 1 keer de nagellak kan aanbrengen , mij zal dat nooit lukken maar ik vind het borsteltje zeker handig.
Conclusie :

Deze lakken zijn zeker de moeite waard op even naar tekijken , er zitten zowel nieuwe kleuren bij mooiere potjes , grotere inhoud en lakken veel fijner. Ook liggen de potjes fijner in de hand dat is natuurlijk niet het belangrijkste maar toch een plus punt. Het enige nadeel vind ik dat de prijs is gestegen , ik koop niet vaak nagellak maar als ik het kocht waren het over het algemeen Essence's lakken. Nu de prijs is gestegen nijg ik toch meer naar de goedkopere lakken want ik lak mn nagels als ik geluk heb een stuk of 2 keer met die nagellak. Maar ze zijn zeker aanraders !!

 
xoxo.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen