zondag 8 juli 2012

Essence myskin


in dit artikel laat ik jullie de essence myskin 4in1 cleansing cream zien en de essence myskin soft cleansing gel.

Prijs: 1,99,Kruitvat



dit is de essence myskin 4in1 cleansing cream.
dit is een 4in1 waschcreme,dus een masker,reiniging & peeling in 1 creme
het is een echt mulitmasker!dit masker zorgt ervoor dat je een stralende en zachte huid krijgt.
met ingrediënten zoals granaatappel en bamboe.
het reinigt,verfijnd en matteert de huid langdurig en hydrateert de huid intensief

wanneer te gebruiken: 1 x per dag op een nat gezicht en masseer zachtjes in.
masker voor diepe reiniging: breng aan op de huid en laat het gedurende 3 minuten zitten.daarna grondig afspoelen.





Prijs: 1,99,Kruitvat



dit is de essence myskin soft cleansing gel.
deze speciale cleansing gel reinigt de huid mild en diep en verwijdert make-up,vuil en onzuiverheden zonder de huid uit te drogen.
met ingrediënten zoals: limoen en komkommer.
het zuivert en verfrist de huid en geeft de huid een energiekick!
na deze cleansing gel voelt de huid heerlijk zacht en verfrist aan.

wanneer te gebruiken: s'ochtend en s'avonds op een nat gezicht en masseer het zachtjes in.


swatches van de creams:

bovenste: essence myskin 4in1 cleansing cream
onderste: essence myskin soft cleansing gel
xoxo




















3 opmerkingen:

  1. bij de dm in duitsland zijn ze allebij 0,80cent ps

    srry moest ik gewoon even zegge hihi xd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt volgens mij wel(; maar ik heb ze in Nederland gekocht dus waren ze duurder..
      Xx

      Verwijderen
  2. de myskin cleansing-gel had ik ook.. maar mijn ogen zijn er van gaan ontsteken ;s

    BeantwoordenVerwijderen